Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2010 19:24 - bulgarian peep show -permanent , wellcome!!!
Автор: pi4bull Категория: Лични дневници   
Прочетен: 730 Коментари: 0 Гласове:
1



Сутрин ставам - новина ,, Бойко  Борисов.........,,
на обед   пускам новините ,, Бойко Борисов......,,
вечер гледам  телевизия  и пак ,,Бойко Борисов.........,,

и така всеки ден , по цял ден . Където и да се обърна ,, Б.Б. 

операциии  , полицаи , прокурори, престъпници ......

Опитваш се правиш нещо свое , бизнес малък , о ужас....
всеки те гледа накриво , злобее, иска да те излъже и да те измами.
Хора без усмивки , добре облечени млади мъже , с чанти , изглеждащи 
смешно на фона на всеобщото  блато  България.

И ми става страшно като си помисля че май си и вярваме . 
Вярваме си  , обградени от криви огледала. 

Само Бойко не вярва. той вярва на себе си .
Един мой приятел от Германия  ме попита с усмивка дали е вярно 
че  приятелката на Б.Б. имала  половин милиард .

мълчах си . Какво да му кажа . аз да не съм луд да клюкарствам по 
народния ни любимец.А той   ни в клин ни в ръкав- ако това се чуе в Германия -само 1 ден след новината  че половинката на немския политик има милиард - ще има революция. Да бе ....
и в същото  време  ме е яд  ,че  не съм германец.

Защото  да си българин  си струва ако си Бойко Борисов.
 



Тагове:   show,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pi4bull
Категория: Лични дневници
Прочетен: 208883
Постинги: 202
Коментари: 85
Гласове: 318
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930