Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2017 11:02 - самотни празници
Автор: pi4bull Категория: Поезия   
Прочетен: 1043 Коментари: 0 Гласове:
-7

Последна промяна: 20.12.2017 11:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Беше някога , когато празничните дни
отекваха във мене смутно.
Не ги обичах празниците,
не
не ги обичах.Чудно ?
Трапези, традиции, дарове , Хачо,
години години години...
А сетне пораснах и стана различно,
проблеми проблеми проблеми.
Един не харесваше другия, той пък не мислеше много защо?
И тъй заживях със семейни проблеми
бях с някой , но сам без гнездо.
А исках да бъдем все заедно , всички,
защо да деля и да мразя?
Тъй сетне чувах парливи езици,
и погледи питащи що?
Така си минаваха , тъй неусетни
години на зла самота,
Пак имаше празници с пълни бъклици,
но нямаше обич и плам.
Така ги намразих аз празници тежки,
и исках все тъй да съм сам....
А после децата дойдоха, пораснаха
и с тях май пораснах аз сам.
Животът ме срещна с големи и лоши.
Със алчни и злобни и сърца
с очи завистливи, и със сиви души
които изричаха празнични думи
но пращаха черни слънца .
И ето ме днес надалеч от тълпата ,
във чужда страна - единак.
На празнична маса не ще съм поканен,
но няма да бъда аз сам.
Ще бъда със вас мои мили момичета ,
със вас мои малки мъже.
Ще бъда със вас със сърцето и мислите,
и тъй ще ми бъде добре..
И с вас мои стари приятели истински
ще бъда със вас в този час,
защото когато сърцето обича
дори да съм сам -аз съм с Вас.
20.12.2017г.
Баден Баден Обичам ви



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pi4bull
Категория: Лични дневници
Прочетен: 206991
Постинги: 202
Коментари: 85
Гласове: 318
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031