Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2012 14:55 - искам да променим държавата ни
Автор: pi4bull Категория: Политика   
Прочетен: 1038 Коментари: 0 Гласове:
6



Какво   искам да направя   за да живея в цивилизована България ?   Аз съм един обикновен човек, който е израсъл   до 30-тата си година в социалистическа България и понесъл   всички негативи на прехода . Постъпвал съм зле към хора , постъпвал съм добре към хора . Нищо човешко не ми е чуждо. Единственното което ме е мотивирало в постъпките ми и жизненият ми път е била грижата за оцеляването на децата ми и на близките ми . Наближавам 50г. Животът ми е предлагал всичко което сте виждали по всякакви комедийни и сериозни сериали . Не съм цвете за мирисане. Но усещам необходимостта   да кажа много неща ,да ги споделя с всички вас , да ме чуете . Защо поисках да напиша всичко което ме дразни ,защото писаното слово е за всички нас.   ·         Искате ли да живеете в държава в която всички писани правила   са   за обслужване на политическата класа? ·         Искате ли да се движите по улици и тротоари ,които са осеяни с дупки и локви? ·         Искате ли да работите и да правите бизнес ,който се задушава от бездушна бюрокрация и на всеки ъгъл ви дебнат чиновници и агенти на мафиотската държавна администрация   ,готови да ви напишат актове ,глоби , скоби и паяци? ·         Искате ли да плащате данъци ,които отиват за големите заплати на чиновниците и политиците,вместо да се влагат в нови улици ,тротоари ,паркинги ,болници? ·         Искате ли да ви управляват хора ,които са в политиката защото са : 1.       Нагли , 2.       Гладни, 3.       Нахални, 4.       Бедни, 5.       Дупедавци , 6.       Мародери , 7.       Мутри .   Аз не искам . Не искам .Не искам . Но не мога сам да променя това. Можем да променим живота си само всички заедно. Кои всички? Ние , обитаващите тази красива страна ,които не искаме да слугуваме на гръцки баби,италиански дядовци,германски инвалиди и френски педофили.   Ние можем и трябва да започнем да променяме статуквото на сивото ни живуркане ,започващо с сутрешните новини за поскъпване на ток,парно,вода ,горива, и заспивайки пред същите екранни герои съобщаващи ни за убити   и насилвани деца ,жени и пенсионери.   Да всички ние , които сме толкова различни ,колкото са различни   хората по света . Различни по манталитет, по външност ,говор,образование,възраст,култура. Всички ние –различните , незабележими в ежедневието си хора ,които са подложени на унищожителен жизнен темп за да си заслужим мизерните заплати ,които сме унизявани от големците, аристократите с бентлита и мерцедеси,от политически борсуци и песоглавци стоящи по 20 г. на яслата на изобилието като депутати,министри,кметове и прочие ръководни държавни постове, именували се лидери и водачи на псевдо политически партии с брой членове колкото един градски автобус, но получавайки огромни субсидии, привилегии, охрани и статут на богоизбрани.   Те вече не са нашият избор . Те не са моят избор. Тях трябва да изхвърлим   извън нашия общ дом –България. Да ги изритаме на историческото бунище , да ги премахнем от сцената на властта ,защото тяхната пиеса е вече куха и неинтересна, стига сме я посещавали.   Откъде да започнем:   Това е най трудния въпрос. Трябва да започнем   от нас самите. Ние трябва да ударим по масата и да заявим ясно – БАСТА . Ние сме отговорни за децата ни , за внуците ни. Ние сме първите които трябва да отговаряме на въпросите им , а те стават все по неудобни и трудни.   Трябва да променим системата . Не тази която ни налагат някакви европейски чиновници със заплати от 15000 евро. Нашата система –на България.   Как ?   Да започнем от улицата . Там от площадите , където няма да се молим за телевизионно внимание или за весникарски репортаж , там където гласа ни ще се чуе .Там ще сформираме нашата структура-без партии , без членски внос,без лозунги и платени оратори. Без старите МУЦУНИ НА ГЛАДНИТЕ ПОЛИТИЧЕСКИ МУТРИ, които ни е писнало да гледаме .  Там ще издигнем нашия глас , като огромна барикада , там ще въоръжим себе си с гняв и смелост за да катурнем този гнил политически елит , да ги свалим от лимузините им, да ги изгоним от заграбените национални богатства и предприятия. Там ще се обединим , всички ние -които се чустваме граждани на тази страна ,върху чиято територия трябва да сътворим една нова ,чиста добра и богата Държава. За да можем ,когато си отиваме от този свят да не се страхуваме от въпросите на децата ни . За да им дадем възможността да се усмихват и да се радват че живеят тук –сега и завинаги.   НЕКА ГО НАПРАВИМ , СЕГА ,ВЕДНАГА .           



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pi4bull
Категория: Лични дневници
Прочетен: 208910
Постинги: 202
Коментари: 85
Гласове: 318
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930