Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2016 21:52 - трети март
Автор: pi4bull Категория: Политика   
Прочетен: 496 Коментари: 0 Гласове:
3



 Гледам национални знамена, слушам патриотични коментари,навсякъде лъха на празник.... Но съм се замислил за това ,защо ли някак си всичко това ми се струва кухо и тъпо.И се сещам за това какво празнуваме и какви сме ние....?

скоро слушах по телевизията как нашия народ е изстрадал 20 генерации българи под турския ятаган.
как не сме били роби а поданици щото сме имали собственост и сме могли да продаваме произведеното и да получаваме принадена стойност.

И си мисля че или около мен е някаква друга България,с други хора и аз случайно съм попаднал тук,или е някакъв продължителен сън от който не мога да се събудя .....

управляват ни гъзолизци.
изпомпват всичката ни сила и ресурси.
гърците ни се изсмяха в лицето с техните прости фермери.
местан ни се изсмя в лицето с турската си партийка навръх трети март.
и така аз застанах пред огледалото и..... не видях лицето си....
то беше изчезнало ,............
така сигурно изчезна всичко онова българско с което съм отраснал и възприел .... 
Потърках огледалото за да се видя и ....мен ме нямаше....
И вас ви няма .... 
няма ни ,няма българи.
Щото ако имаше такива .....

Трети март щеше да е такъв че да излъчват от всички телевизии огромното множество заляло центъра на София 
Няма множество.... Утре ще се тълпим покрай огражденията за да не смущаваме някакъв изтъркан персонаж от продажни
политически курви ,дето ни грабиха така както турчин не ни е грабил.

Няма българи,ние сме едни елементарни хорица ,увити в безхаберието си и собственните си страхове да не ни се случи нещо. 
Стоим наведени , а зад нас са се наредили и ни праскат който ни хване . 
срам ме е за вас, заради вас , и от вас ,и най много от мен самия ме е срам




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pi4bull
Категория: Лични дневници
Прочетен: 208770
Постинги: 202
Коментари: 85
Гласове: 318
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930